Never Forget - Maher Zain ft Mesut Kurtis
Tak suka boleh pause. (:

Sunday, August 4, 2013

Kenangan~

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia...


Hola! Selamat malam! Ni entry yang keberapa tah aku post untuk bulan Ramadhan ni~ cehhh! xD  so, amende yang kenangan bagai sangat ni? Heheee... Ni diaaa~


tak nampak muka dorang yg lawa ni, sila zoom sendiri ya.
Hari Khamis haritu, sekolah aku ada buat Ihya Ramadhan. Ohh man! Really miss them! ><'  rindu kat cikgu'cikgu dengan dorang cuti dua minggu ni... Ada jugak la kawan aku yang raya tak balik kampung. Sian dorang~ huhuuu~ aku balik raya kedua. Tak best. Nak balik sehari sebelum raya. ><

Kat Ihya Ramadhan tu kan...time solat terawih, peeerrgghhh! Ada cikgu ni, dia jemput anak dia jadi imam solat terawih... Anak beliau ni, tak silap aku tahfiz. Memang sedap gilaaa baca. Beralun'alun ja. Melting siottt! Ada macam Fatih sikit dia baca. XD  huhuuu... Orang tahfiz ni, memang sedap baca bila Quran kan? Aku pun nak jadi macam dorang, baca Quran beralun'alun. Tapi, aku takleh ikut stail sendiri. Aku tak reti. Kalau ikut orang aku reti la. Contoh macam Fatih. :P  aku hafal sikit surah Maryam dengan surah A'basa. Pasni, nak hafal surah Mutaffifin pulak. InsyaAllah~ heheheee~ bolehlah...macam berlagu sikit. :3

Tadi...pergi beli baju raya aku. Hmm...banyak aku tak berkenan wehh. Taktau pehal. -.-  bila aku dah beli/pilih, mak dengan kakak aku cakap macam baju sami'sami yang tak pakai selipar tu. Bila beliau dah cakap macam tu, memang down terus lah mood aku nak cari lain. Dahlah dengan kaki penat, perut lapar. Memang tak larat lah. Balik rumah terus tidor. Sampai pukul 7 baru bangun. Hahahaaa! *anak dara apa la ni bangun pukul 7. xD

#aku dah mula suka dengar lagu blog aku sendiri. heheee~ :3

No comments:

Post a Comment

Hantar surat kerja posmen,
dah baca silalah komen.
:P