Never Forget - Maher Zain ft Mesut Kurtis
Tak suka boleh pause. (:

Saturday, August 3, 2013

Puasa Dan Raya.

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia...


Dah lama tak update kan? Rindu kat korang. Dan...dah lama jugak tak blogwalking. )':  rindu nak berblog macam biasa. Tapi, tulah. Masa mencemburui aku~ >//<  dengan exam besar tahun ni~ dengan trial haritu. Mana tak sibuknya. Sibuk tu, sibuk jugak, tapi...keputusan teruk jugak. TT___TT  *tulah, time nak exam, baca novel, bukan baca buku math. -.-

So...puasa dah nak habis~ ><  tidaaakkk!


Raya pulak nak dekat~ :D  aku harap, dapat puasa penuh dan takde halangan~ ><  so, mesti dah ramai yang balik kampung kan? Aku belum lagi~ raya kedua baru balik. ):  selalunya, sehari sebelum raya aku dah balik, tapi, tahun lepas dengan tahun ni, raya kedua baru balik. TT___TT  mesti mercun'mercun yang pak cik aku bawak dah habis. Sebab main malam pertama raya. Huuuwaaaarrghhh! Apa'apa hal, sebelum raya, kena kemas rumah sikit. Mak aku dah start bagi tugas kat kitaorang adik beradik. (Y)  hahaaa! Dah lama tak rasa perasaan ni. Macam bergotong-royong bersihkan rumah bersama keluarga tersayang~ :'D

Walaubagaimanapun...time cuti ni, cikgu bagi kerja sekolah. Math. Oh no! Math la paling aku lemah! Dahlah banyak gilaaa! Tapi takpe, boleh practice untuk PMR nanti. ><  trial ni, taktau lagi math dapat berapa. Harap lulus. Aku tak mintak lebih, dapat C atau D cukup lah. Asalkan lulus~ )': agaknya, nombor'nombor ni, tak sebati dalam kehidupan aku~ ><  I hate numbers! TT___TT
SELAMAT BERPUASA DAN SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!
Lagi satu...raya, raya jugak. Ni aku nak kongsi... Harap, dapat menginsafkan korang. Dan...hayatilah kisah ini. *ni pun, aku baru dapat tau drpd kawan aku. seriously, tak sampai separuh video ni, aku dah nangis. )':


Ingatlah, di akhirat nanti, kita yang akan mencari syafaat baginda. Banyakkan berzikir ke atas baginda. Wallahua'lam. (:

No comments:

Post a Comment

Hantar surat kerja posmen,
dah baca silalah komen.
:P