Never Forget - Maher Zain ft Mesut Kurtis
Tak suka boleh pause. (:

Saturday, November 2, 2013

Aktiviti-aktiviti selepas PMR #4

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia...


Jep Sepahtu juara Super Spontan 2013. Apa'apa pun, tahniah buat beliau. Memang saingan sengit tadi antara dia dengan Johan. Cool! Jep dapat hadiah wang tunai bernilai RM100,000, sebuah kereta Nissan Sylphy 2.0  berserta trofi. Hohoho0o!~ boleh kawin dah Jep 0oi~~~ xD

sumber: http://www.mysumber.com/artis/jep-sepahtu-juara-super-spontan-2013#ixzz2jQ4POLWT

----------

So...patutkah aku sambung entri aktiviti selepas PMR aku ni? Sebab aktiviti ni pun, diluar sekolah. Ekceli, kan entri aktiviti'aktiviti selepas PMR ada macam'macam game aku ceritakan kan? So...bila kitorang ambik part, mestilah ada prizenya kan? And...the prize kebanyakannya dalam bentuk baucer. Baucer apa? Ohh yeaahhh! Iaitu...baucer yang mengenyangkan perut kami yang masih muda ini~ lol. Baucer pizza. Mana yang menang banyak, boleh claim banyak makanan berbeza. Ada pizza, KFC, McDonald... Ohh untungnya mereka~~~ jeles. Aku tak menang apa'apa pun masuk game tu. -.-  yang dapat baucer pizza tu pun, sebab masuk pertandingan buat magazine. Haishhh~ but nevermind... Aku pun jarang makan pizza. Bersyukurlah~ (:

And here, some pictures with my beloved friends~~~ ♥♥♥♥♥





Dekat luar pizza, ada taman. (Y)
memang macam budak2 kitorang main. xD
start dari sini, taman ni, taman dekat dgn flat kuchai lama.
(Y)
ada budak kecik tu, kitorang duk sibuk tangkap gambor, dia baling kayu.
menyirap jaa kitorang. nakal betul!





gambar ni paling sweet kan? :P
Kalau korang prasan, aku banyak sangat tangkap gambor dorang waktu dorang sibuk bergambor dengan kamera lain. Ahahahaaahhh! xD

Haishhh~ taktau lah bila lagi aku dapat spend time dengan dorang macam ni~ :'(  tahun depan, naik form 4. Nanti, mesti ramai dah pindah. Then, berpecah'pecah. TT___TT  boleh kata, tahun ni banyak kenangan walaupun terseksa...sebab PMR, walaupun kitaorang kelas berbeza. But, yang peliknya, aku tak pandai mana pun, tapi masuk kelas pertama. Dorang yang pandai, masuk kelas kedua, ketiga. -.-

#ohyeah, aku, borang KV tak isi lagi. aigoo~
#post entri ni, tetengah pagi buta. apakah?!

4 comments:

  1. Form 4 memang pilu, markah periksa banyak menurun down down down. Subjek taf taf bak hang. Dan byk kertas subjektif. Bersedia jadi rajin tahun depan and dont worrylahh yeahh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wehhh...k0men hang buat aku takut laa~ TT___TT
      tau dah...cikgu dah citer. banyak kertas 2. maaakkk!!! ><

      Delete
  2. teringat pulak zaman kegemilangan akak lepas PMR dulu. duduk rumah je, tak macam korang.. huwaaa~~ (:

    ReplyDelete

Hantar surat kerja posmen,
dah baca silalah komen.
:P