Never Forget - Maher Zain ft Mesut Kurtis
Tak suka boleh pause. (:

Tuesday, October 29, 2013

~TYG2~

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia...


Yay!!! Ya' know what?! Ada sambungaaannn!!! Setelah sekian lama beliau senyap selepas kemuunculan filem Ong Bak 3~

Akhirnya, beliau kembali dalam filem baru. Baru? Nak kata baru taklah. Kira macam sambungan la. Ni diaaa~~~

Tom Yum Goong 2!
Aku nak tengok!
Kyaaaaa!!!~
*fangirling

Dialah satu'satunya artis siam yang aku kenal. Satu lelaki, (Tony Jaa) dengan sorang pempuan, (Jeeja Yanin)~ my hero and my heroin~ :D

Nah, aku bagi hampa trailer. Usha lerr~ (Y)
tu diaaa! Dada berurat habaq hang!
*nosebleed~~~


Haritu, beli majalah Kreko. Jumpa pasal peraduan TYG2 ni. Apa lagi, aku isi je la! Harap sangat... Aku menang. Dan dapat tiket tu~ TT___TT


Tak cukup besar, tekan gambar tu. Zoom sendiri. Siap ada sinopsis tau dalam tu. (:

No comments:

Post a Comment

Hantar surat kerja posmen,
dah baca silalah komen.
:P