Never Forget - Maher Zain ft Mesut Kurtis
Tak suka boleh pause. (:

Friday, June 28, 2013

Addicting~

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia...

Yeah...I'm addict to something now.


Hahahaaa! Seriously...aku suka dengar suara dia! :D  gambar atas tu, aku nak tukar dari Youtube version ke MP3 version~ nanti rindu suara dia, bolehlah dengar tiap'tiap malam. Suara dia dodoikan aku~ :P  ada dua qari yang aku suka.
1. Fatih Seferagic
2. Hasan Bin Abdullah Al-Awadh
Kedua'dua qari tu, memang feveret aku. Sebelum kenal boyfriend aku (Fatih) *okay, aku perasan :P, aku dah kenal dengan Hasan tu. Suara dia lagi comel dan sedap dari Fatih~ heheee...

(✿◠‿◠)

#waargghhh! Mak aku tak bagi pergi program tu! TT___TT  nanti, 7 Julai dia dah balik~ )':
#Rajalawak! FINAL!

2 comments:

Hantar surat kerja posmen,
dah baca silalah komen.
:P