Never Forget - Maher Zain ft Mesut Kurtis
Tak suka boleh pause. (:

Saturday, June 15, 2013

Semua Baru

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia...

Ehh...sekarang kan, template kita...yang Edit HTML tu, dah lain kan? Dah tukar baru~ (Y)  dulu, dashboard yang tukar, sekarang, benda ni pulak tukar baru. Tapi...aku taktau macam mana nak edit lagi dah. Serius, pening gila! ><

tak cukup besar, sila tekan gambar ni.
Tak paham aku dibuatnya. >.<  disebabkan sekarang, banyak blog buat tutorial, aku harap...ada blog yang buat tutorial pasal bendalah ni.

Nasib baik, blog ni yang lama punya. Tapi aku tak pakai. Sekarang baru nak pakai. Heheheee~ nasib...dah hias'hias blog ni dah~ kalau tak...jenuh lerr aku nak belajar sendiri pasal benda kat atas tu versi baru tu~ -.-

Harap'harap ada blog lain buat tuto pasal ni. (︺︹︺)

No comments:

Post a Comment

Hantar surat kerja posmen,
dah baca silalah komen.
:P