Never Forget - Maher Zain ft Mesut Kurtis
Tak suka boleh pause. (:

Saturday, June 15, 2013

...Teringin Sangat...

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia...

Hai. Salam maghrib! Dah solat? Alhamdulillah... Semoga amal ibadat anda semua diterima Allah~ (:  know what? Aku teringin sangat nak makan menda ni~ tak silap aku, tahun lepas kut popular lepas musim durian.
/╯﹏╰\  tak pernah rasa tau.

Tapi haritu, ada kawan aku bawak gi sekolah. Tapi, tu mangga punya, bukan durian. Sedapnyaaa! Nikmat gilaaa! Hahahaaa! Semua beli kat dia. 50 sen satu. Then, makan kat kelas dengan selambernya ada cikgu kat depan. Hahahaaa! Cikgu pun, santai jaaa~ tak marah. xD  sporting lah katakan. *boleh ah citer, cikgu pempuan. kalo cikgu laki, mau kitaorang digilis dengan mesin rumput.

Ni...koleksi gambor'gambornyaaa~

ni mesti lagi sedap! sebab ada anggur, durian, strawberi...
yang hijau tu apa ek? pandan ek? ke...kiwi?
Seriously, aku pernah rasa mangga punya je. Buah lain tak rasa lagi. Adehhh~ nak buat tak reti. *aku mana reti hal'hal dapur even dah 15 tahun hidup. sikit'sikit tau la. -.-

Eergghhh...takpelah. Nanti aku nak belajar buat, then buat dengan kengkawan aku. (:  mesti lagi meriah kan?
≧◠◡◠≦✌

Sekarang...aku makin suka pulak makan makanan bercoklat. :D  nak'nak milo. Aku suka ratah milo. Tapi, sekarang kat rumah aku ada vico. ):  tak best. Nak milo~ TT___TT  kat rumah, kakak aku selalu bukak tv pasal rancangan masak'masak. Atau rancangan yang buat pemanis mulut tu. Atau, kek'kek dan coklat'coklat~ aku tengok pun... Terliur habis! Entahlah. Nafsu makan makin kuat je dohh. -.-


#hanya mampu telan ayaq liuq sendiri~
#kalo tak tahan sangat, kena belajar sendiri nampaknya! ><

2 comments:

Hantar surat kerja posmen,
dah baca silalah komen.
:P