Never Forget - Maher Zain ft Mesut Kurtis
Tak suka boleh pause. (:

Friday, June 21, 2013

Cuti Sendiri~

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia...


Apa daaa. Hari ni hari Jumaat. Patutnya, hari sekolah. xD  tapi, disebabkan hari ini, SMK Sri Sentosa (sekolah aku la tu) ada aktiviti Hari Sukan, di sekolah lain. Pinjam padang. Sebab, sekolah aku, takde padang. Bukan takde, tengah buat baru. Bukan padang tau, tapi mini stadium~ :3  hebat tak, hebat tak? :P

Jadi...kalau nak pergi sekolah lain tu (apa tah nama, aku dah lupa xD) kena naik kenderaan sendiri. Sesiapa yang ada masuk pertandingan, kawad semua tu, ada bas bawak~ ciss! Tak adil sungguh~ >< *tapi, kalau ada disediakan bas pun, memang aku malas nak pegi~ :3

Oleh itu...hari Jumaat ni, KITA ENJOY!!! LOL. xD

Pejam, celik, pejam, celik, pejam tak celik'celik...dah nak dekat puasa kan? Tak sabar rasanya nak tunggu Ramadhan~ kumpul pahala banyak'banyak... Nak'nak 10 malam terakhir kan...? InsyaAllah, tahun ni aku nak rebut pahala tu! :D  selain tu...bila puasa, petang'petang kat kawasan rumah aku, mesti ada macam'macam jualan. :D  roti jon, kebab, soya + cincau, cendol, ayam percik, ayam penyet, ayam golek. Tu baru kat kawasan rumah aku, belum pi bazar lagi! Ish, ish, ish... Time bulan Ramadhan la baru aku tau, betapa indahnya syurga makanan ituuu~ hahahaaa! Haisshhh...tak sabarnya! Aku nak tapau semua! xD

comel tul Chopper~ <3
Nowadays... *amboi, omputih! heheee~  ramai kawan aku sekarang, ganti puasa...termasuklah aku. Kitaorang semua, memang suka ganti puasa waktu'waktu akhir camni~ heheee... Bila time rehat, kitaorang duk kelas, pakat ramai'ramai baca novel~ hoh0o0!~ memang sekarang ni, makin nak dekat PMR, makin menjadi'jadi kitaorang. Asyik baca novel ja. Then, tukar'tukar novel~ hahaaa! Bestnya! Musim novel kat sekolah. xD

Hari tu, ada pameran Karangkraf punya buku kat sekolah aku. Then ada satu novelis ni datang. Nak tau sapa? Nak tau? Jeng...jeng...jeng...!~ ni diaaa!!!



Hihiii... ;)  Kamsiah Abu! She already came to my school! :D  baru lagi. Hari Selasa hari tu. Aku ada mintak otograp dia. (Y)  then...adalah sikit, dia bagi tips'tips macam mana nak buat karangan yang baik, macam mana nak jadi novelis... Huhuuu~ aku duk belakang sikit, so...tak berapa nak dengar. Heheee~

Dan...lagi satu novelis pernah datang sekolah aku. Heheheee~ nak tau? Nak tau? Ni diaaa!!!~ prang...pang...pang!!!~~~



Anis Ayuni!!! :D  gambar diatas bukan aku! Ambik dari google ja. Anis Ayuni ni, dah lama datang dah kat sekolah aku. Dalam bulan 3 ke 4 tah.
Oleh itu...saya sebagai pelajar sekolah dan mangsa PMR, berbangga bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Sri Sentosa, Kuchai Lama, Kuala Lumpur. :D
Dapat jumpa novelis'novelis ni~

≧◠◡◠≦✌

#thanks baca sampai lebam mata. :')

1 comment:

Hantar surat kerja posmen,
dah baca silalah komen.
:P